Disneydags!

Jag minns bara fragment av senaste drömmen inatt, så ni får hålla till godo med den här korta historien.

Det var i Ankeborg och jag var Joakim von Anka, det intressanta var att när jag pratade lät jag som orginalet (dvs John Harrysson, Peter Harryssons far). Jag landade med min helikopter hos Kalle och skulle ut på äventyr, men han var väldigt arg och grinig så jag fick ta med mig knattarna istället som var mycket mer entusiastiska.

Sen vaknade jag av väckarklockan. Jag hade gärna sett vad som skulle hända, får hoppas på en fortsättning i natt!

Kommentarer
Postat av: Davido

Tyvärr så funkar det ju inte riktigt så att du får fortsättningföljer på drömmar. Så tyvärr så tror jag inte du får veta vilka äventyr ni skulle ut på.

2009-10-25 @ 12:25:51
Postat av: zaira

joho det går visst, det har jag lyckats med några ggr

2009-11-06 @ 17:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0