Stålar! Dag 38

Fick biljetterna till MJ sålda idag, så det blir 4500kr extra till banken, min egna londonresa är nu betald och klar. Ska leta reda på en riktig, engelsk, pub och visa dem hur en svensk hinkar bärs! Men oroa er inte, jag gör det EFTER konserten, vill ju inte att alla engelsmän där ska däcka innan MJ spelar.

Var hos kiropraktorn också, jag har lite problem med mitt ben, tror jag överansträngt det lite. Var ganska kul, visste inte att ryggar kunde vridas sådär, eller låta som gevärsskott. Ska dit igen nästa vecka, kanske ska ta med mig mina hörselskydd då?

Dag 38 nu ja, bara 2 kvar. Vad ska jag sedan skriva om? Lite dåligt med förslag och kommentarer tycker jag. Annars blir det nog som Martin säger, en USA-blogg. Vi funderar på att göra en videoblogg, så ni också kan få se hur vi har det och bli riktigt avundsjuka på oss.

Ha det kanoners och berätta om bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0