Korkade timpool. Dag 34

De har ändrat i timpoolen på Arlanda, så nu kan man få vilka korkade pass som helst. Hade sökt ett långpass för söndagen, 3 pass i ett, men får jobba trevliga 4.5 timmar, 19-23.30! De har gjort så att även om man ligger först i kön kan schemakontoret ändra och ta bort så det passar dem bäst. Nu blev det mycket lurigare att få ihop tillräckligt med tider.

Men nu är det dag 34, bara 6 kvar! Det här är verkligen en tortyrperiod, kan inte gå en timme utan att något triggar en. Önskar att jag hade ett rejält pussel att lägga, tur att datorn finns. Fast nu har jag haft en ensam helg eftersom David är i Oslo, svårt att inte surfa på lite roliga sidor - om ni förstår vad jag menar. Har hållt mig från det hittills i alla fall. 6 dagar kvar, det är ju ingenting, eller hur?


Hoppas ni har en kanonhelg! (Berätta om bloggen också)

Kommentarer
Postat av: Manuela

You can DO IT!!! :D:D

2009-03-15 @ 17:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0