Inte långt nu. Dag 39

Då är det bara 1(!) dag kvar för den här gossen! Sedan är det fritt fram att leva ett normalt liv igen. Det har varit några som försökt jäklas, men de stötte bara på min enorma viljestyrka (jag sprang åt andra hållet eller läste deras sms med ena ögat stängt). Imorgon ska jag träffa Vanessa och Martin, ska blir riktigt kul. Blir lite fest på kvällen antagligen, men räds icke - jag kommer inte svika den väg jag valt. Kan ju inte ge mig nu när det är så kort tid kvar.

Ska jobba till 23 ikväll också, så den här dagen kommer gå utan några problem. Är ju en jäkla korv--fest på Rampen. Skriver om dag 40 imorgon efter midnatt då det är över och berättar lite mer.

Vilken riktning ska den här bloggen ta nu? Jag behöver lite tips och idéer.

Med de djupaste välönskningarna till er och era familjer,

Alexander "The 40-dagar man" Guzman

Kommentarer
Postat av: Kent

PINSAMT!

2009-03-19 @ 13:34:04
Postat av: Alexander

Inte nämvärt. Mest roligt

2009-03-19 @ 13:48:49
Postat av: Martin

Trodde det var 40 dagar imorrn.. :P

yeii, 17.10 e ja uppe på centralen, sen ses vi la i väsby då o tar tåget te vanessa :)

2009-03-19 @ 17:45:24
URL: http://sonofajournalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0