Efter dag 40

Ja nu skäms jag mer än tomten skulle göra om han kom gåendes på gatan och blev mött av en 4-årig flicka utan skor mitt i vintern som ber om en filt att värma sig och sin sjuka mamma med - och han hade glömt säcken hemma. Jag har varit usel på att uppdatera, men har faktiskt inte suttit vid en dator egentligen sen i fredags förra veckan.

Så vad hände?

Fredag: Dag 40, träffade Martin som kom upp. Vi skulle göra gemensam sak och åka norrut till min lillasyster för att se hur hon bodde och festa lite. Var väldigt trevligt, efter tolvslaget var man lagom full och eftersom mina 40-dagar äntligen var slut så gick man på rövarstråt! Hur det gick håller jag för mig själv. Är jag elak? You bet i am!

Lördag: Sliten efter en fyllenatt, jag och Martin begav oss söderut igen. Jag följde med honom till Linköping, lördagen spenderades mest i ett väldigt slött tempo. Var där på kvällen, så vi nötte mest X-box och lekte med lustgas som han hade skaffat.

Söndag:
Helt galet slö dag, det enda vi gjorde var att spela X-box och titta på tv. Vi gjorde inte många knop på hela dagen. En mycket trevlig dag med andra ord.

Måndag: Jag åkte iväg till VTI i Linköping och fick testa deras bil-simulator som kostade 30 miljoner. Var hur grymt som helst! De hade ett uppdrag från Vägverket att kontrollera vad personer ansåg om olika väglag, så jag spenderade ett apr timmar där och hade hur kul som helst! Sen blev det hemgång, dök upp hemma igen rätt sent, så det blev mer eller mindre bra att sova.

Tisdag: Iväg till Astra Zeneca, var försöksperson för en ny bromsmedicin mot Alzheimers. Tisdagen gick bara ut på att ta lite inledande tester och göra lite vad man ville - de hade Rock Band, jag lirade trummor tills jag fick ont i armarna.

Onsdag: En heldag, var riktigt tråkigt stundvis. Togs oändligt med tester, EKG, blodprov, blodtryck, temperatur, testa lungkapacitet osv osv. Hela dagen spenderades i prinicp i sängen. Men det var helt okej, lätta pengar egentligen, inte sant?

Torsdag: Idag! Åkte till Centralen efter att jag var klar på Astra och träffade Mackan (gammal klasskompis från högstadiet). Blev en fika och en massa struntprat, en soft kväll bara.

Fredag: Ne, det skriver jag om imorgon!

Summa sumarum: Jag har haft fullt upp, så ursäkta att jag varit så seg på att uppdatera! Imorrn tänkte jag försöka få med mig David till Erotikmässan, kan vara skoj.

Ha det kanon och berätta om bloggen!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hörredu!!Nu ha du allt gjort mig jätte nyfiken.. fick du tag på ngn tös???KRAMAR FRÅN JÖNKÖPING



2009-03-28 @ 21:33:20
URL: http://gummans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0