Dag 40

Jajemen! Det är dag 40, jag behöver bara klara det i ett par timmar till, sen är det över. Det känns riktigt nice att det verkar gå vägen, det trodde jag verkligen inte när jag låg på dag 14 och det kändes som evigheter kvar.

Jag kommer se till att uppdatera vid midnatt om jag kan, för att konfirmera segern - mind over body.

På tisdag ska jag ligga på sjukhus ett par dagar, närmare exakt hos Astra Zeneca. Ska få knapra lite tabletter mot alzheimer för att se biverkningar och halveringstid i kroppen. Jag kommer skriva mer om det om jag kommer ihåg det.

Just ja, vårdagsjämning idag. Nu går vi mot ljusare tider!

Ha det kanon och berätta om... din dag?

Kommentarer
Postat av: Manuela

YOU GOOO BOOYYY!!! :D mycket imponerad

2009-03-20 @ 16:51:29
Postat av: Mickis

Haha ja risken är väl överhängade att du bara kommer att göra en å samma sak när du ligg där å väntar på att pillerna ska försvinna ur din kropp. Å ja vette tusan om ja vill ha nå detaljer om de!!! :P

Ja du Alex måste säga att du ha gjort de sjukt bra...tyck en vecka i månaden e nog jobbigt :P

2009-03-20 @ 21:44:52
Postat av: Manuela

Vad hände efter dag 40!?!?!

2009-03-23 @ 17:09:41
Postat av: Martin

Jag vet vad som hände efter dag 40 haha =P

2009-03-24 @ 11:44:33
URL: http://sonofajournalist.blogg.se/
Postat av: Mickis

Haha ja vet oxå men tack å lov inte i detalj!

2009-03-24 @ 15:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0