Dag 6.

Ja, jag vet. Jag har varit usel på att uppdatera - igen. Men jag har listat ut att jag inte får placebo i alla fall. Uppenbarligen är trötthet en biverkning av detta, inte pigghet/upprymdhet som jag hade hoppats. Nu påminner jag mer om en farfar på halvfart som gillar att sova middag (ja, jag sover middag, vid 16-tiden blir jag helt död).

Så nu medan dagarna är ganska lugna blir det lite dator (inget spelande, eftersom datorn har blivit knasig och Dell har helgstängt), lite tv, massa läsande, promenader och tupplurar. Med tanke på att jag arbetat som lastare i 2 år så är den här passiviteten rätt så påfrestande, men sen så är jag ändå så trött.

Idag dök det upp 4 andra nissar som gör samma sak som oss, fast en vecka efter och med dubbel dos. Det ska bli intressant att se hur trötta de kommer att bli.

Nu ska jag lägga mig i soffan och vänta på att Simpsons ska börja.

Ha det kanon!

Kommentarer
Postat av: Edgar

Medicinen måste vara ganska starka, eftersom från dag 2 ni är för trotta, så du kan vara glad att du är singel, utan barn och arbetslös, annars skulle vara dåligt, så jag hoppas att jag skulle slippa son medicin, je je je je....

2009-09-03 @ 10:27:19
Postat av: Alexandra

Hejhej, här om dan så jag letade på google efter efternamnet ''Guzman'', så fick jag upp din blogg. Och jag tyckte det va rätt komiskt, just för att jag också heter Guzman i efternamn och inte bara det, Alexandra Guzman ;) Hur många Guzman finns det i Sverige liksom? :p Så jag tänkte fråga vart du kommer ifrån, du ser svensk ut men efternamnet är ju långt ifrån svenskt hehe. Vet inte om du kommer svara på det här nu eftersom du inte verkar så inne i själva bloggandet och det ju ett tag sen du skrivit här sist, men det skulle vara kul med ett svar iaf :)



Ha det bra!

2009-10-01 @ 23:03:54
URL: http://alejandrita.blogg.se/
Postat av: Alex

Alexandra, maila gärna mig om du kommer in igen. Din blogg verkar inte fungera, och det här är ju ett häftigt sammanträffande!

2009-10-21 @ 23:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0