Dag 3.

Bilder är lite svårt för mig att ordna, eftersom det inte finns någon som kan ta dem när jag ligger och blir punkterad. Men jag ska se vad jag kan göra och försöka lägga upp några allt eftersom. Jag hoppas ni står ut med att bara läsa till dess.

Idag har det varit lika slött som igår, fast vi har kilat ut på 2 promenader för lite frisk luft. Det lustiga är att jag är så trött just nu, borde ha piggnat till av rundturen i Uppsala (vi var förbi slottet, kyrkan och industriområdet). Funderar på att sova middag efter maten.

Annars så görs det inte mycket mer än leka med laptopen, titta på tv/filmer och läsa mina böcker, om det inte blir sällskapsspel med de andra internerna.


Ha det kanon och drick en kopp kaffe åt mig (ingen koffein för min del här, usch!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0