Dag 2.

Inatt blev man väckt för det sista blodprovet, det gick lite si och så och sköterskan fick ta i lite för att det skulle börja blöda ordentligt. Det var inte alls jätteskönt, men jag lyckades iaf somna om efteråt. Jag behöll kanylen i eftersom det skulle tas ett till blodprov direkt på morgonen, men när den nya sköterskan skulle ta gick det inte alls och fick göra ett nytt stick i armen istället. Det var tur att jag valde att sova med den för att slippa just det där sticket. Äsch.

Nu är det bara att slå ihjäl tiden, ska tas lite tester 14.30, men det är allt som är planerat för dagen och det regnar som sjutton ute vilket antagligen utesluter en promenad. Nu är jag glad över att jag bunkrat upp med filmer - och att jag har internet!

Nu ska jag spela Warcraft 3 och dricka en kopp koffenifritt kaffe. Yay me!

Ha det kanon i regnrusket!

Kommentarer
Postat av: Robban!

Vi saknar foton! vi vill ju se hur du lider! =)

2009-08-26 @ 11:51:09
URL: http://scenehamsters.blogg.se/
Postat av: Martin

Har du en sån där tunn sjukhusklädsel med hål för röven också? =D Och där du tvingas vara naken under hela tiden haha. Sån som man har när man opereras. Hade varit skoj på era promenader sen =D lol

2009-08-26 @ 19:00:01
URL: http://sonofajournalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0