Dag 1

Klockan är lite över 08.30 och jag har precis fått min dos. Har jag fått placebo eller aktiv substans? Det vet jag inte förrän om ca 4 månader, men jag hoppas på aktiv så jag blir lite extra glad när det ändå är så många dagar jag ska hänga här.

Har en blodtrycksmanchett i vänstra armen, en kanyl i högra och massa klisterlappar för EKG på bröstet (och ett armband som visar vem jag är). Promenaderna vi kommer ta lär bli intressanta. Var 30e minut blåses blodtrycksmanicken upp så man måste stanna till. Jag undrar vad folket här i Uppsala kommer tänka om mig.

Nu måste jag vara halvliggandes i 2 timmar innan jag får gå och äta frukost, så jag passar på att uppdatera bloggen. Vet inte riktigt hur mycket tid jag kommer ha för det sedan, men ni ser själva mitt schema för dagen på första inlägget.

Har ni några funderingar över det här som ni vill ha svar på? Skriv dem som kommentarer eller gör ett inlägg i facebook-gruppen.

En lite orelaterad sak, jag har ordnat Sims 3 och tänkte skapa mig en eller flera filurer. Ge mig förslag på hur ni vill att de ska få leva (uteliggare som hatar att vara utomhus? Enstöring utan möbler som drömmer om att få föda upp cyborgs? Det bästa förslaget använder jag under tiden jag ligger här).


Ha det kanon, och berätta om bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0