Dag 1. Del 2

Då var dagen i princip över. Måste vänta till 23.30 nu för att koppla bort blodtrycksmanicken och sen blir det dusch och sova! Jag måste erkänna att dagen gick mycket smidigare än jag förväntade mig, eftersom det inte var så många EKG-tagningar (där man måste ligga 10 min innan för att få en bra vilopuls) så sparades en massa tid som man kunde använda till att softa eller dona med annat på.

Nu blir det fika, lite tv och kanske en film. Får se hur det blir imorgon, enligt schemat kommer det enbart tas en massa prover på morgonen, medan resten av dagen kommer vara relativt fri. Det är nu risken för tristess 2000 börjar! Nu kommer jag ha mycket tid över till Sims 3, så in med tipsen.

Ha det kanon!

Kommentarer
Postat av: Fhiesen..

Eller så kan man spendera den med att hjälpa en trög sofhie att få igång sitt sims3, jag röstar för den ;)

2009-08-26 @ 04:30:01
URL: http://misssofhie.blogg.se/
Postat av: Anonym

En galet klumpig perfektionist med relationsfobier



Eller en kleptomanisk mormor som älskar att lägga sig i andras liv och drömmer om ett liv som lycksökerska

2009-08-29 @ 10:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0